Marketing

Starwood laat gasten hotels beoordelen

Starwood lanceert een functie waarmee gasten een hotel kunnen beoordelen. Vervolgens geeft de keten het hotel een cijfer.

Dat meldt Zakenreisnieuws. Met de functie wil Starwood bereiken dat gasten meer betrokken zijn bij het bedrijf en dus eerder geneigd hier weer te boeken. Wie de reviews leest kan ze ook delen via sociale media als Facebook en Twitter.

Als er voldoende beoordelingen zijn over een individueel hotel gebruikt Starwood die om de vestiging een cijfer te geven, variërend van een 1 tot een 5.

Beoordeling

Gasten kunnen een hotel beoordelen op algehele beoordeling, comfort, service door personeel, netheid van de kamer en de behandeling als Starwood Preferred Guest.

Bron: Zakenreisnieuws.

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.