Groupon introduceert Blacklabel-deals voor loyale klanten. Voor de eerste actie doet Niven* in Rijswijk mee.
De Blacklabel-deals zijn niet op de website van Groupon te boeken, maar worden via directe kanalen aangeboden. Klanten die regelmatig Groupon-deals kopen ontvangen een e-mail met de aanbieding.
Daarnaast worden de deals met fans van Groupon op Facebook gedeeld en word de deal op Twitter besproken.
Niven Rijswijk
Voor de eerste Blacklabel-dealklanten is op Facebook een 10-gangenproeverij bij sterrestaurant Niven in Rijswijk aangeboden. "We verwachten dat 2012 een zwaar jaar voor de horeca wordt", licht chef-kok Niven Kunz zijn keuze voor Groupon toe.
"Dat betekent dat we creatief moeten zijn om onze potentiële afzetmarkt te vergroten. We kijken er erg naar uit om onze nieuwe gasten het naar hun zin te maken zodat ze wellicht nog een keer terugkomen of hun positieve ervaringen delen."
Hoge eisen
“Om onze loyale klanten te voorzien van een mooie deal én ervaring zijn we kritisch in onze selectie van partners die in aanmerking komen voor de Blacklabel-deals”, zegt marketingmanager Lilian Doets van Groupon. "We bereiden de deal zorgvuldig voor met onze partners. Dat betekent in dit geval dat de tijd om in te schrijven kort was en de periode waarin de Groupon ingewisseld kan worden, 6 maanden duurt."
"Zo kan Kun de kwaliteit leveren die past bij een restaurant met een Michelinster en hebben onze klanten de ervaring die past bij een restaurant met de allure van Niven Kunz."
---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

