Marketing

My Best Bite-app beoordeelt gerechten

My Best Bite is een nieuwe iPhone-app waarbij in tegenstelling tot andere restaurantsites het gerecht centraal staat.

Met de app kunnen gebruikers hun favoriete gerechten delen en eventueel commentaar geven en/of van tags voorzien om de vindbaarheid te vergroten. Mensen die in een (vreemde) stad zijn kunnen er de Best Bites in hun omgeving opzoeken.

Gebruikers kunnen Best Bites liken en reviewen, delen via Facebook en Twitter en andere gebruikers met een 'goede smaak' volgen. My Best Bite wil een wereldwijd platform worden. De Android-versie staat op de planning voor begin 2013.

Restaurants
Met een abonnement op My Best Bite krijgen restaurateurs de beschikking over extra diensten waarmee de vindbaarheid van Best Bites wordt vergroot en de presentatie van de gerechten en het restaurant verbetert.

Zo kan de restaurateur laten zien welke gerechten er op de menukaart staan en in een korte promotionele tekst vertellen wat zijn restaurant uniek maakt.

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.