Marketing

Hotels A'dam investeren in extra promotie

Het ATCB, KHN en Hoteliers.com lanceren een boekingsplatform voor verblijf en vermaak in Metropool Amsterdam.

(Photo: ATCB)

Hiervoor hebben het Amsterdam Toerisme & Congres Bureau (ATCB), Koninklijke Horeca Nederland (KHN) afdeling Amsterdam en Hoteliers.com een samenwerkingsovereenkomst ondertekend.

Gebruiksvriendelijk

Het nieuwe boekingsplatform moet in eerste instantie voor een gebruiksvriendelijke 'motor' zorgen op de website Iamsterdam.com. Hier wordt een ruim concurrerend aanbod van accommodaties, excursies en de I amsterdam City Card aangeboden.

Door de arrangementenmodule wordt het de hoteliers makkelijker gemaakt om met hun aanbod in te spelen op de marketingthema’s van Metropool Amsterdam.

VVV-vestigingen
Verder komt er een aparte module voor professioneel gebruik in de VVV-vestigingen. Hier én op Iamsterdam.com komt een specifiek aanbod beschikbaar conform de wensen van het ATCB.

Samenwerking
Binnen de samenwerking wordt elk van de partijen aangesproken op zijn specifieke kwaliteiten en wordt nadrukkelijk rekening gehouden met het totale belang van Metropool Amsterdam als bestemming voor toeristisch en zakelijk bezoek.

Naast het leveren van het technische platform wordt Hoteliers.com verantwoordelijk voor het verzorgen van de inhoud. Dit zowel op het gebied van overnachtingsaccommodaties als excursies, ticketing en een deel van de administratieve afhandeling.  

KHN spant zich in voor een groot en breed aanbod van accommodaties. Het ATCB zich zal inzetten voor de marketing en dienstverlening.

Inkomsten
Het platform zal naar verwachting vanaf dinsdag 1 mei operationeel zijn. Een deel van de inkomsten die via het platform wordt gerealiseerd komt ten goede aan de marketing van de stad.

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.