Marketing

Campanile Hotels bouwt aan naamsbekendheid

Campanile Hotels bouwt aan haar naamsbekendheid en imago. Zo toert het voor zijn eerste, grote verkoopactie door Nederland.

De 35-jarige keten, die met 22 hotels in de Benelux deel uitmaakt van Louvre Hotels, maakt op dinsdag 29 en woensdag 30 maart een toer langs bedrijven in de industrie, bouw en infrastructuur door heel Nederland.

De bezochte bedrijven krijgen een attentie en een kadovoucher die recht geeft op 25 procent korting.

No-nonsense
"Want", zo zegt Mariëlle van Loon van Louvre Hotels Benelux, "onze hotels zijn ideaal voor alle medewerkers en gasten van deze branches. Wij zijn no-nonsensehotels, maar met alle juiste voorzieningen."

Naamsbekendheid
Niet eerder organiseerde Campanile Hotels zo’n landelijke actie. Maar met het verschijnen van meer laag-geclassificeerde hotels en het aantrekken van de markt vond de keten het tijd om aan de naamsbekendheid van Campanile te bouwen.

In beweging
Bovendien is het merk in beweging. Zo heeft de van origine Franse hotelketen onder de naam Campanile Next Generation een nieuwe visie ontwikkeld op het gebied van comfort. Deze nieuwe-generatie-hotelrestaurants zijn volledig gerenoveerd om nog meer comfort en ontspanning te bieden.

In de toekomst worden deze hotels ook in de Benelux geïntroduceerd.

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.