Nederlands en Belgisch Limburg slaan de handen ineen om Duitse toeristen, die er vaak alleen doorheen reizen, vast te houden.
Daarbij worden inspanningen en budgetten gebundeld. Dat schrijft Pretwerk/Toerisme Limburg.
Niemandsland
Woordvoerder Jean-Paul Peuskens: "Voor een te groot gedeelte van de inwoners van Nordrhein-Westfalen is Limburg een niemandsland onderweg naar het dichtstbijzijnde stukje zee."
"En dat terwijl Limburg 'vanaf de afrit' zoveel te bieden heeft: gastvrijheid, gevarieerde natuur en gezellige stadjes, bourgondische liefde voor het leven. En dat op enkele uren rijden. Ideaal voor een dichtbijvakantie."
Campagne
Om de Duitsers hiervoor te enthousiasmeren, slaan de beide Limburgen de handen ineen en starten ze een campagne. Ze willen één sterk merk creëren en zich in Europa als één regio presenteren.
Bron: Pretwerk/Toerisme Limburg. Afbeeldingsrechten: NBTC.
---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

