Marketing

Amsterdamse marktplaats voor activiteiten

Gidsy, de 'activeitenmarktplaats', is er nu ook voor Amsterdam. Het regelt bijvoorbeeld klandizie voor pop-uprestaurants.

Dat schrijft Bright. Gidsy was al actief in Berlijn en New York; vanaf woensdag 14 december is het online platform ook bestemd voor Amsterdam. Mensen kunnen er dingen opzetten/-zoeken om te doen.

Zo kan men bijvoorbeeld de geheime straten van de graffiti-art verkennen in Berlijn (18 euro), sightjoggen (30 dollar) in New York of een weekend in de natuur leven (100 dollar).

Het platform zelf rept ook over aanschuiven in een 'exclusief pop-uprestaurant gehost door topchefs'.

Betaling
Op de website kan men een advertentie plaatsen, aangeven wanneer de activiteiten plaatsvinden en een prijs vaststellen. Van de opbrengsten gaat 10 procent naar Gidsy, dat de aanbieder met de consument in contact brengt en het betalingsproces regelt.

Naast dat hoopt het bedrijf mensen met dezelfde interesses in contact te brengen met elkaar door middel van de aangeboden activiteiten.

Bron: Bright.
Foto: Ariel da Silva Parreira.

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.