De InterContinental Hotels Group (IHG) lanceert EVEN Hotels, een hotelmerk dat focust op gezond reizen.
Dat schrijft TravelUpdate. Het nieuwe merk wordt gelanceerd in de Verenigde Staten. IHG wil hiermee tegemoetkomen aan de groeiende vraag naar gezonder reizen, tegen een betaalbare prijs.
Het merk is ontwikkeld naar aanleiding van een 18 maanden lang durend onderzoek. Hieruit bleek dat er een onvervulde behoefte bij reizigers is om gezond te blijven terwijl ze reizen. "De wellnesssector blijft jaar na jaar groeien. Door de lancering van EVEN Hotels kan IHG meegaan in deze belangrijke trend", zegt zegt Kirk Kinsell van IHG.
"De Verenigde Staten zijn vandaag de dag goed voor twee derde van de IHG-kamers. Dit nieuwe merk helpt ons om ons aandeel te laten groeien binnen deze belangrijke markt."
Bron: TravelUpdate.
---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

