Innovatie

Hotel Dom beïnvloedt gasten middels geur

Dom in Utrecht biedt naar eigen zeggen als eerste hotel in Nederland in elke kamer een eigen, beïnvloedende geur.

Hiervoor staat in elke kamer een Microfresh Cube van Ambius. De geuren die gebruikt worden in de kamers zijn fresh cotton, refreshing lavender, marine fresh, fresh water en porsche nuevo. Alle geuren hebben hun eigen karakter die een bepaalde gemoedstoestand moeten opwekken.

De lobby krijgt ook een eigen geur: lotus flower. Deze geur heeft een open en uitnodigend karakter.

Stapje verder
"We streven ernaar een onvergetelijke beleving te creëren voor onze gasten", zegt general manager Mariska Onink. "Enkele jaren geleden werd al door andere hotels wisselende verlichting ingesteld, maar wij gaan nu een stapje verder met een unieke geur voor elke kamer."

Hotel Dom
Hotel Dom is een nieuw hotel met 11 suites, een lounge, 4 privéruimtes en restaurant & cocktailbar Four. Het pand dateert uit het eerste helft van de achttiendee eeuw en is gebouwd op oude kelders. Veel belangrijke elementen zoals de schouw, balklagen, kozijnen, deuren, et cetera zijn bewaard gebleven.

Dom staat voor: desire (het verlangen naar de mooie dingen in het leven; naar de mogelijkheid je te laten verwennen), opportunity (openstaan voor mogelijkheden, het zien van kansen; lef hebben om nieuwe dingen te proberen) en modesty (charmante bescheidenheid zonder enige vorm van pretentie).

---
Facebook-pagina
Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.