Fastservice

La Place wint 'Lef in het Bedrijfsleven Award'

La Place heeft van de Dierenbescherming de 'Lef in het Bedrijfsleven Award' ontvangen. Onder andere voor het kinderen bewuster laten eten.

De restaurantketen krijgt de award onder andere doordat ze haar gasten sinds mei dit jaar consistent producten serveert die het Beter Leven-kenmerk van de Dierenbescherming dragen.

Knakworst
Ook is de aftrap gegeven van de samenwerking met de Dierenbescherming om kinderen en hun ouders bewuster te maken van dierenwelzijn. Bij alle La Place-restaurants is nu een kindermenu verkrijgbaar met een biologische knakworst met het Beter Leven-kenmerk.

Spaaractie
Daarnaast is de spaaractie met een stickeralbum gestart, waarin recepten en allerlei wetenswaardigheden over voeding en dieren staan. Het aankoopbedrag van 1 euro komt geheel ten goede aan de jeugdclub Kids for Animals van de Dierenbescherming.

Lees eventueel meer in 'La Place leert kinderen bewuster eten en drinken'.

Erkenning
La Place-directeur Walter Seib: "We zijn zeer trots dat onze inspanningen op het gebied van dierenwelzijn worden bekroond met de award. Een mooie erkenning voor de initiatieven die we hebben genomen."

"Het aanbieden van producten met een Beter Leven-kenmerk blijft een continu proces binnen onze organisatie, evenals het zojuist gelanceerde kidsconcept."

Verschil maken
Dierenbescherming-directeur Frank Dales is zeer blij met de samenwerking. "Je ziet hier in de praktijk gebeuren wat wij al jaren bepleiten. Door een goede samenwerking met het bedrijfsleven kunnen we werkelijk het verschil maken. Inmiddels hebben al 10 miljoen dieren een beter leven sinds de introductie van het kenmerk 4 jaar geleden."

"Met La Place bereiken we nu ook een ongelooflijk belangrijke groep mensen: ouders met jonge kinderen. Op een speelse wijze kunnen we nu onze boodschap kwijt: wie wil kan ons écht helpen bij het bereiken van een diervriendelijker veehouderij. En ja, dat begint bij de bewuste keuze van je knakworstje bij de patat."

Afbeelding
Op de afbeelding van links naar rechts: Walter Seib (directeur La Place), Ikki (mascotte Kids for Animals), Iris Hesseling (ambassadeur Kids for Animals) en Frank Dales (directeur Dierenbescherming).

---
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief
Fastservice Entree.

Abonnement
Fastservice Entree.