Fastserviceketen Dailywok introduceert een interactieve, crossmediale zoektocht met behulp van qr-codes.
Gasten kunnen in de maand januari qr-codes verzamelen in en rond de 3 vestigingen van Dailywok én online. Er worden codes meegegeven bij bestellingen, maar ook opgehangen, verstopt in de vestigingen, geplaatst op de website, bekendgemaakt via sociale media, et cetera.
Producten
De deelnemer spaart de codes door ze te scannen met een smartphone. De bedoeling is om zoveel mogelijk punten te verzamelen. Met veel punten kan bijvoorbeeld een iPhone 4S gewonnen worden. Codes die veel punten waard zijn, zijn vaak maar kort beschikbaar; ook zijn er codes die direct een gratis product opleveren.
De actuele top 20 van gebruikers die het spel het beste spelen, is te vinden op Facebook.
Loyaliteit
De actie is opgezet met behulp van het platform van taggin.me, wat dailywok ook gebruikt voor haar loyaliteitsprogramma.
---
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief Fastservice Entree.
Abonnement Fastservice Entree.

