Fresh- en healthyfoodketen eazie lanceert een campagne waarbij niet krijgen, maar geven centraal staat.
Dat schrijft HorecaInspiratie. De campagne is gelanceerd met het oog op Thanksgiving, waarvoor Amerikanen massaal hun dankbaarheid tonen voor de oogst en andere zaken. Daarbij wordt vooral kalkoen en pompoentaart gegeten.
Eazy giving
De Nederlandse keten eazi (wok, smoothies en salades) heeft daarom eazy giving geïnitieerd, dat 2 weken duurt. Gasten die in deze periode een menu bestellen krijgen een qr-ticket waarmee ze kans maken op prijzen.
Voor eazie is het een manier om haar community te bedanken.
Dankbaar
Eigenaar Shunli Huang: "Onze gasten hebben een actieve lifestyle en komen hier het hele jaar door, soms meerdere keren per maand. Tussen alle bezigheden door moet er toch gegeten worden. Dat zij bij ons een moment vinden om snel, maar toch gezond (en lekker) te eten, daar zijn we ontzettend dankbaar voor."
"De eazie giving is voor ons een manier om iets terug te doen."
Traditie
Het is de bedoeling dat eazy giving een jaarlijks terugkerende traditie wordt. "We kijken hoe het dit jaar verloopt. Hopelijk brengt dit feest mensen samen rond fun en lekker eten. Bovendien willen we een signaal afgeven: geven is leuk, misschien wel leuker dan krijgen."
Eazie is 7 dagen per week geopend en is actief in Den Haag, Rotterdam, Leiden en Zaandam. Binnenkort wordt een zesde vestiging geopend in Delft.
Bron: HorecaInspiratie.
---
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief Fastservice Entree.
Abonnement Fastservice Entree.

