Domino's heeft de Think Oven gelanceerd, een Facebookpagina waarop men kan meedenken over hoe het allemaal beter kan.
Think Oven bestaat uit 2 delen: Projects en Ideas. Eerstgenoemd onderdeel is bedoeld voor ideeën die gaan over specifieke zaken zoals nieuwe uniformen of een optie om de tijd van de oven iets te kunnen verlengen.
Projects kunnen worden ingevoerd gedurende een bepaald tijdstraject. Als de tijd op is wordt het beste project gekozen, beloond en gaat Domino's kijken welke zaken ze gaat uitvoeren.
Ideas
Op Ideas kunnen mensen dingen aandragen die minder specifiek zijn, dus echt alle ideeën die maar in ze opkomen. De beste en populairste worden uitgekozen en beloond.
Ontstaan
Think Oven is ontstaan doordat Domino's klachten binnenkreeg over diverse, openbare zaken. Dit zorgde voor schade voor het merk. In plaats van zich te verontschuldigen besloot Domino's de Think Oven te lanceren.
Zodoende zorgt ze niet alleen voor transparantie over problemen, maar laat ze de gast ook meedenken over hoe het nog leuker en beter kan.
---
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief Fastservice Entree.
Abonnement Fastservice Entree.

