Whatsgo is een nieuwe app waarmee horecaondernemers hun activiteiten kunnen promoten. Gebruikers van Whatsgo krijgen op hun Facebook-pagina te zien welke activiteiten er bij hen in de buurt worden gehouden en welke evenementen hun Facebook- en Twitter-vrienden gaan bezoeken.
Ze kunnen aangeven welke informatie ze willen ontvangen. Daarbij hebben ze de keuze uit 6 categorieën: uitgaan, culinair, cultureel, kids & family, hobby en sportief.
Bereik
Het bereik van Whatsgo wordt vergroot doordat Facebook natuurlijk de plek bij uitstek is om informatie te delen. Mede-oprichter Marcel Eilering: "Op Facebook vinden dagelijks talloze sociale contacten plaats. Met Whatsgo presenteer je als ondernemer jouw aanbod in het hart van de doelgroep."
"Doordat Whatsgo jouw doelgroepen bereikt binnen hun eigen sociale netwerk, hoef jij je als ondernemer niet meer druk te maken over het beheren van je accounts op sociale media ."
Kosten
De soft launch van Whatsgo staat gepland voor maandag 16 april. Tot de officiële lancering op vrijdag 1 juni kunnen ondernemers kosteloos Whatsgo uitproberen. Daarna kunnen ze bijvoorbeeld kiezen voor een jaarabonnement van 79 euro per maand.
Ze zitten echter nergens aan vast als ze zich aanmelden voor de proefperiode.

