Koninklijke Horeca Nederland (KHN) introduceert op de Horecava een mobiele qr-game voor meer beursbeleving. Dit doet de brancheorganisatie in samenwerking met Deli XL. Geregistreerde spelers maken dagelijks kans op prijzen. De hoofdprijs is een citytrip naar Kopenhagen.
De zogeheten Horecava-app werkt als volgt. In elke wereld van de horecavakbeurs hangen qr-codes; met elke scan verdient een speler punten. Door alle codes te scannen maakt een speler zijn digitale reis compleet en wordt hij 'wereldreiziger'.
Geregistreerde spelers maken dagelijks kans op prijzen.
De qr-codes
De te scannen qr-codes kunnen naar van alles leiden. Zo kan een code op de wijnkaart leiden naar een filmpje van het betreffende wijnhuis en een code op de voordeur naar een persoonlijke boodschap om gasten te verleiden binnen te komen.
Downloaden
De game kan van maandag 9 tot en met 12 januari gespeeld worden. Geregistreerde spelers worden zichtbaar op het leaderboard. Via pushberichten en sociale media blijven spelers op de hoogte van speciale acties en extra prijzen.
De in-app-Twitterfeed selecteert op #horecava en #qrgame.

