'Jas op slot' (JOS) heeft de aanmoedigingsprijs bij de Horecava Innovation Awards gewonnen. In de categorie Food & Beverage won Bols Foam, in de categorie Interior & Design de SmartBar en in de categorie Equipment & Services het webbased systeem 'bonVito Loyalty'.
Dat werd maandag 9 januari bekendgemaakt bij de opening van de Horecava. De JOS is een haak om een jas 'op slot' te zetten in een onbewaakte garderobe. De jury wil met de prijs waardering uitspreken voor de 9 studenten die deze oplossing bedachten en ze motiveren om innovatief bezig te blijven.
Bols Foam is op de markt gebracht door Maxxium. Deze likeurschuim voegt smaak en beleving toe aan onder andere cocktails, mixdranken, koffie, bier. De SmartBar is een multifunctionele, snel op te zetten mobiele bar, voorzien van led-verlichting en te decoreren in eigen huisstijl.
Met 'bonVito Loyalty' van Eijsink Afrekensystemen kunnen ondernemers zelf digitaal acties voeren naar gasten en met ze kunnen communiceren.
Overall-winnaar
In de categorie Concepts & Co-creation won IceFondue van het bedrijf IceWizard. Dit concept werd tevens verkozen tot overall-winnaar. Ten slotte kreeg de Rendementscoach van Eijsink de publieksprijs uitgereikt. Deze winnaar was al eerder bekendgemaakt.

