Attractie- & vakantiepark Slagharen heeft 2011 vooral goed afgesloten dankzij haar horecaonderdelen.
Slagharen draaide niet zozeer een goede omzet vanwege een toename in het aantal bezoekers, maar vooral dankzij een stijging van de gemiddelde bestedingen. Daar was sprake van bij de accomodaties en winkels, maar bovenal bij de 20 horecaonderdelen. Hier stegen de bestedingen meer dan gemiddeld.
Slagharen zelf denkt dat dit komt doordat ze is gaan focussen op een meer diverse en gezondere consumptie.
Evenementen
Andere zaken die bijdroegen aan het succes van het attractiepark waren grote evenementen als Mardi Grass, Miracle of Lights en (met name) Winter Slagharen. Ook de samenwerking met bekende media als SBS6 legde het park geen windeieren.
---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

