Biernieuws

Vierde Caféweek van start op 21 maart

Nog even en dan gaat alweer de vierde editie van de landelijke Caféweek van start. Gedurende de week worden er in cafés door heel Nederland allerlei bijzondere en leuke activiteiten georganiseerd voor een gezellige avond uit.

Na de succesvol verlopen 3 eerdere edities, waaraan al meer dan 400 horecazaken meededen, zal de landelijke Caféweek dit jaar plaatsvinden van 21 tot en met 26 maart 2017. De Caféweek is een goed moment voor ondernemers om ook hun bedrijf extra te profileren en nieuwe en bestaande gasten te verrassen met een week vol leuke, bruisende activiteiten die verdeeld worden over 6 dagen.

Over de Caféweek
CaféWeek is een initiatief van HorecaBrains en heeft als achterliggende gedachte “de natte horeca” op een positieve manier in de spotlights te zetten. Door middel van allerlei activiteiten, waar de locaties aan deel kunnen nemen, worden bestaande gasten verrast met leuke activiteiten en natuurlijk nieuwe gasten geprikkeld om kennis te komen maken met de locatie. Het café is namelijk veel meer dan alleen een plek om een drankje te drinken.

Programma
Gasten kunnen tijdens de eerste dag van Caféweek bij verschillende horecazaken terecht voor een kijkje achter de schermen van het bedrijf. Nieuw dit jaar is de combi van een bier&wijnproeverij. Bierbrouwerijen schieten als paddenstoelen uit de grond in Nederland. Het is dan ook helemaal hip om tegenwoordig te genieten van een speciaalbier, zowel voor de dames als de heren. Maar omdat de dames toch nog vaker kiezen voor een bijzondere wijn, combineren we de 2. U kunt dus scoren bij zowel de bierliefhebbers als de wijnfanaten met een exclusieve proeverij vol smaak en kennis. De gasten maken op een inspirerende en interactieve manier kennis met het aanbod in uw café. Natuurlijk mag de Vrijmibo niet ontbreken, evenals de Ribnight en de Gin & Tonic Party. Als klap op de vuurpijl kunnen liefhebbers aanschuiven voor “De Caféweek Special”: een heerlijk gerecht voor slechts € 10,-

Deelnemen
Horecaondernemers kunnen zich op de website van Caféweek inschrijven om deel te nemen en op een ludieke manier hun bedrijf in de spotlights zetten. Omdat de organisatie als geen ander weet hoe schaars de tijd van een horecaondernemer kan zijn, wordt er van alles verzorgd. Deelnemers ontvangen promotiemateriaal voor in de zaak, kant en klare persberichten en digitaal materiaal voor promotie via de eigen (social media) kanalen. Verder ontvangen deelnemers verschillende vrijblijvende aanbiedingen van Caféweekpartners om de onderdelen waaraan zij deel willen nemen zo professioneel mogelijk neer te kunnen zetten. Op deze manier kunnen de ondernemers weer snel  en met passie doen waar ze goed in;  Aandacht aan de gast besteden.

Gerelateerd nieuws

vrijdag 8 januari 2016