Biernieuws

Nieuwe look onderstreept ambitie Peeze

Koffiebranderij Peeze heeft op de vakbeurs Horecava haar nieuwe uitstraling onthuld, een uitstraling die past bij de toenemende groei en ambitie van het Arnhemse bedrijf en bij de professionaliseringsslag die door de nieuwe directie is ingezet. Naast de kwaliteit van de koffie neemt het maatschappelijk verantwoord ondernemen een belangrijke plaats in bij de communicatie rondom het merk Peeze. 

In de zomer van 2007 is het ruim 125 jaar oude familiebedrijf Peeze overgenomen door de directeuren Paul van der Hulst en Timmo Terpstra. Zij hebben ambitieuze plannen met de koffiebranderij. Voor 2008 staat een nog verdere professionalisering op de agenda. Hierbij past een nieuwe uitstraling die het karakter van Peeze goed weergeeft: professioneel, smaakvol en eerlijk.

Bij de koffiebranderij van Peeze staan kwaliteit en duurzaamheid in de hele keten voorop. Hieronder valt niet alleen eerlijk inkopen, maar ook energiebesparing, waterbesparing, CO2 -reductie en -compensatie door de aanplant van bomen.