‘Bols. Add flavour to the world.’
Lucas Bols lanceert vanaf januari met een uitgebreide consumenten-campagne haar nieuwe wereldwijde merkstrategie met de payoff “Bols. Add flavour to the world”. De cocktailcultuur in Nederland groeit, mede dankzij de inspanningen die Bols de afgelopen jaren richting bartenders en consumenten heeft verricht met Bols Likeuren en Bols Genever. De nieuwe campagne zal de Nederlandse consument op grote schaal verder kennis laten maken met de inspirerende wereld van Bols cocktails.
Na de innovatieve en succesvolle introducties van vorig jaar (Bols Yoghurt en Bols Foam) worden dit jaar de smaken Mango en Passion Fruit toegevoegd aan de Bols Likeuren-range. Hiermee wordt ook daadwerkelijk invulling gegeven aan de payoff: ‘Bols. Add Flavour to the World’.”
Cocktails drinken én maken. Via de vernieuwde website www.bols.com, de nieuwe facebook pagina www.facebook.com/BolsCocktails en door middel van diverse nieuwe youtube-filmpjes zien consumenten hoe je thuis de heerlijkste Bols cocktails maakt én wat je daarvoor nodig hebt. De consumenten, die wel Bols cocktails willen drinken, maar geen zin hebben om ze zelf te maken, kunnen terecht in de betere horecazaak.


